Ajanvaraus chatitse
Uusi tehokas toimintatapa:
Ajanvaraukset Nesentan chat-palvelun avulla
Ulkoistusmalli joka tuo säästöä ja tyytyväisiä asiakkaita
Nesenta on ulkoistetun asiakaspalvelun expertti ja edelläkävijä. Tuotamme asiakaspalvelunne kaikissa palvelukanavissa ja nykyaikaisin mallein. Esimerkiksi ajanvaraukset chat-kanavassa.
Chat kasvaa nyt vahvasti. Nesentalla on avaimet käteen ratkaisu, joka sisältää chat-viestinnän suorittamisen ja tarvittavan tekniikan. Tarjoamme teille mahdollisuuden kokeilla chat-palvelua 3 kuukautta. Käyttöönotto on täten hyvin vaivatonta ja tulokset näkyvät nopeasti. Nesentan ulkoistusratkaisuna toteutettu chat-palvelu on täysin skaalautuva ja vastausajat ovat hyvin lyhyet. Läpinäkyvä toteutus ja tulosraportointi. Tehokkaan toimintamallimme ansiosta jatkuvan palvelutuotannon hinta on alhainen ja hyvin ennustettavissa.
Nopea vastausaika kaikissa tilanteissa - myös ruuhka-aikoina
Olemme kehittäneet erikoistoiminnon, joka hoitaa ajanvarauspalvelun 4-10 sekunnin vastausajalla ja mitattavalla palvelulaadulla. Rinnakkain perinteisen puhelinpalvelun kanssa tämä toimii myös chatitse. Palvelu kaikissa tilanteissa ruuhkahuipuista huolimatta tai rajattuna ainoastaan kiiretilanteisiin. Loppuiltaan saakka, viikonloppuisin, tai 24/7. Palvelukielinä suomi, ruotsi ja englanti. Myös saksa, ranska, espanja, hollanti, portugali, italia - palvelukeskuksestamme Kirkkonummella. Palvelu teidän nimissänne ja rekisteröinnit suoraan omaan järjestelmäänne. Tai tarvittaessa ajanvarausjärjestelmä meiltä.
Nesentan palvelualueet kokonaisuudessaan
* Vaihdepalvelu - hyvin nopeat vastausajat ja ystävällinen palvelu
* Ajanvarauspalvelu - tehokkaasti vastaanotettu ja kirjattu, myös chatitse
* Asiakaspalvelu - kuten neuvonta, tilaukset, laskuongelmat, reklamaatiot, lisämyynnit
* Help Desk - tekninen neuvonta ja ongelmanratkaisu
* Myyntiprospektointi - myyntipalvelu
Lisätietoa Nesentasta myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi
Ajanvaraukset Nesentan chat-palvelun avulla
Ulkoistusmalli joka tuo säästöä ja tyytyväisiä asiakkaita
Nesenta on ulkoistetun asiakaspalvelun expertti ja edelläkävijä. Tuotamme asiakaspalvelunne kaikissa palvelukanavissa ja nykyaikaisin mallein. Esimerkiksi ajanvaraukset chat-kanavassa.
Chat kasvaa nyt vahvasti. Nesentalla on avaimet käteen ratkaisu, joka sisältää chat-viestinnän suorittamisen ja tarvittavan tekniikan. Tarjoamme teille mahdollisuuden kokeilla chat-palvelua 3 kuukautta. Käyttöönotto on täten hyvin vaivatonta ja tulokset näkyvät nopeasti. Nesentan ulkoistusratkaisuna toteutettu chat-palvelu on täysin skaalautuva ja vastausajat ovat hyvin lyhyet. Läpinäkyvä toteutus ja tulosraportointi. Tehokkaan toimintamallimme ansiosta jatkuvan palvelutuotannon hinta on alhainen ja hyvin ennustettavissa.
Nopea vastausaika kaikissa tilanteissa - myös ruuhka-aikoina
Olemme kehittäneet erikoistoiminnon, joka hoitaa ajanvarauspalvelun 4-10 sekunnin vastausajalla ja mitattavalla palvelulaadulla. Rinnakkain perinteisen puhelinpalvelun kanssa tämä toimii myös chatitse. Palvelu kaikissa tilanteissa ruuhkahuipuista huolimatta tai rajattuna ainoastaan kiiretilanteisiin. Loppuiltaan saakka, viikonloppuisin, tai 24/7. Palvelukielinä suomi, ruotsi ja englanti. Myös saksa, ranska, espanja, hollanti, portugali, italia - palvelukeskuksestamme Kirkkonummella. Palvelu teidän nimissänne ja rekisteröinnit suoraan omaan järjestelmäänne. Tai tarvittaessa ajanvarausjärjestelmä meiltä.
Nesentan palvelualueet kokonaisuudessaan
* Vaihdepalvelu - hyvin nopeat vastausajat ja ystävällinen palvelu
* Ajanvarauspalvelu - tehokkaasti vastaanotettu ja kirjattu, myös chatitse
* Asiakaspalvelu - kuten neuvonta, tilaukset, laskuongelmat, reklamaatiot, lisämyynnit
* Help Desk - tekninen neuvonta ja ongelmanratkaisu
* Myyntiprospektointi - myyntipalvelu
Lisätietoa Nesentasta myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi