Chat kasvaa, kokeile 3 kuukautta

Avaimet käteen, vastauspalvelu + tekniikka

Chat kasvaa vahvasti myynnissä ja asiakaspalvelussa. Nesenatalla on avaimet käteen ratkaisu joka sisältää chat-viestinnän suorittamisen ja tarvittavan tekniikan. Tarjoamme teille mahdollisuuden kokeilla 3 kuukautta, missä määrin chat-palvelu vaikuttaa toimintaanne. Käyttöönotto on täten hyvin vaivatonta ja tulokset näkyvät nopeasti.

Nesenta suorittaa asiakas- ja myyntipalvelut ulkoistusratkaisuina. Chat on syytä ottaa mukaan palvelukanavaksi, mutta sen laadukas hallinta nopeilla vastausajoilla on haasteellista ilman omaa erikoisorganisaatiota. Tämä ratkaistaan parhaiten meidän avulla. Nesentan ulkoisturatkaisuna toteutettu chat-palvelu on täysin skaalautuva ja vastausajat ovat hyvin lyhyet. Läpinäkyvä toteutus ja tulosraportointi. Pitkä kokemuksemme on valttia. Tehokkaan toimintamallimme ansiosta olemme saaneet perustamiskustannuksen hyvin alhaiseksi ja jatkuvan palvelutuotannon hinta on erittäin hyvin ennustettavissa.

Chatin avulla identifioidaan potentiaalisia asiakkaita ja nopeutetaan asiakaspalvelu. Hyöty on selvä, sekä tulosten kautta että kustannustehokkuudessa.

Suomalainen Nesenta suorittaa asiakaspalvelutoiminnot suomen, ruotsin ja englannin kielillä ja tarvittaessa myös saksan, ranskan, hollannin, espanjan, portugalin ja italian kielillä. Asiakastyytyväisyys kasvaa mutta kustannukset pienenevät ja joustavat. Meillä on vahva referenssikanta erikokoisista asiakaspalveluratkaisuista. Miksi tyytyä huonompaan tai maksaa liikaa?

Hyödyt:
* alhaisemmat kustannukset
* hyvin nopeat vastausajat ruuhkista, lomista ja piikeistä riippumatta, monikielisesti
* paras palveluhenkisyys, alan parhaimmat ammattilaiset
* jatkuva palvelulaatumittaus
* edistyksellisimmät tekniset ratkaisut, kaikki sisältyy

Kokeile chat 3 kuukautta
Vaivaton käyttöönotto jonka jälkeen hyvät raportit päivätasolla kertovat teille asiakasmääristä, aiheista ja chat-viestinnän palvelutasosta. Kolmessa kuukaudessa selviää varmuudella, onko tästä palvelukanavasta tielle hyötyä. Jos ei ole, lopetetaan se siihen. Näin ei sinänsä tule käymään, sillä chat on nykyaikaa...

Lisätietoa:
myyntipäällikkö Harry Hagberg, 040 5208840, harry.hagberg@nesenta.fi
myyntipäällikkö Minna Mattila, 040 5213080, minna.mattila@nesenta.fi

Lisätietoa Nesentasta myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi

Jätä yhteystietosi

Nimi *

Osoite *

Yritys

Titteli

Puhelin *

Sähköposti *

Lisätietoja

*-merkityt tiedot ovat pakollisia.