Uuden ajan info-palvelu
Nopea tavoitettavuus ja asioiden laadukas ratkaiseminen
Emme puhu perinteisestä vaihteesta emmekä periteisestä asiakaspalveluyksiköstä. Puhumme nykyaikaisesta, nopeasta, tehokkaasta ja laadukkaasta asiakaskontaktien käsittelystä. Nesenta tarjoaa ratkaisun, joka rationalisoi kustannuksianne samalla kun asiakaspalvelunne paranee.
Palvelussa käsittelemme puhelin-, sähköposti- chat- ja videokontakteja nimissänne. Palvelukanavat ja sisällöt strukturoituvat, aiheet ja tulokset tulevat läpinäkyviksi, laatu on varmennettavissa. Itse asiakaskohtaaminen mitataan ja asiakastyytyväisyys raportoidaan jatkuvana mallina.
Kustannus on tästä huolimatta pienempi kuin itse hoitamalla. Se johtuu toimintamme laajuudesta ja menetelmistämme sekä siitä että oma kiinteä kustannusrakenteenne tehostuu.
Palvelumme on skaalautuva. Voidaan aloittaa tietyillä osa-alueilla ja tulosten sekä hyötyasteen mukaan laajentaa. Esimerkiksi "vanha vaihde" voi olla ensimmäinen asia. Siitä tehdään infopiste, jossa 5 sekunnin vastausajalla otetaan perusviestit vastaan, osa niistä ratkaistaan suoraan ja osa voidaan välittää perinteisen vaihteen tapaan. Jo tästä vaiheesta syntyy teille hyvän palveluilmeen lisäksi myös uutta tietoa kontakteista, koska nämä mitataan ja luokitellaan.
Maailma muuttuu ja on syytä olla hereillä. Meillä on konkreettinen ja suoraviivainen malli palvelutuotannon käynnistämiselle. Autamme parantamaan asiakaspalveluanne ja samalla pienentämään kustannuksianne. Nykyaikaisella tavalla ja kaikissa palvelukanavissa. Suomen, ruotsin ja englannin lisäksi myös tarvittaessa muilla eurooppalaisilla kielillä. Ja tarvittaessa 24/7.
Konkretisoimme mielellään hintatiedoilla ja muilla lisätiedoilla. Voit jättää lisätietopyynnön tässä: www.nesenta.fi/ota_yhteytta
Tietoa Nesentasta myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi
Emme puhu perinteisestä vaihteesta emmekä periteisestä asiakaspalveluyksiköstä. Puhumme nykyaikaisesta, nopeasta, tehokkaasta ja laadukkaasta asiakaskontaktien käsittelystä. Nesenta tarjoaa ratkaisun, joka rationalisoi kustannuksianne samalla kun asiakaspalvelunne paranee.
Palvelussa käsittelemme puhelin-, sähköposti- chat- ja videokontakteja nimissänne. Palvelukanavat ja sisällöt strukturoituvat, aiheet ja tulokset tulevat läpinäkyviksi, laatu on varmennettavissa. Itse asiakaskohtaaminen mitataan ja asiakastyytyväisyys raportoidaan jatkuvana mallina.
Kustannus on tästä huolimatta pienempi kuin itse hoitamalla. Se johtuu toimintamme laajuudesta ja menetelmistämme sekä siitä että oma kiinteä kustannusrakenteenne tehostuu.
Palvelumme on skaalautuva. Voidaan aloittaa tietyillä osa-alueilla ja tulosten sekä hyötyasteen mukaan laajentaa. Esimerkiksi "vanha vaihde" voi olla ensimmäinen asia. Siitä tehdään infopiste, jossa 5 sekunnin vastausajalla otetaan perusviestit vastaan, osa niistä ratkaistaan suoraan ja osa voidaan välittää perinteisen vaihteen tapaan. Jo tästä vaiheesta syntyy teille hyvän palveluilmeen lisäksi myös uutta tietoa kontakteista, koska nämä mitataan ja luokitellaan.
Maailma muuttuu ja on syytä olla hereillä. Meillä on konkreettinen ja suoraviivainen malli palvelutuotannon käynnistämiselle. Autamme parantamaan asiakaspalveluanne ja samalla pienentämään kustannuksianne. Nykyaikaisella tavalla ja kaikissa palvelukanavissa. Suomen, ruotsin ja englannin lisäksi myös tarvittaessa muilla eurooppalaisilla kielillä. Ja tarvittaessa 24/7.
Konkretisoimme mielellään hintatiedoilla ja muilla lisätiedoilla. Voit jättää lisätietopyynnön tässä: www.nesenta.fi/ota_yhteytta
Tietoa Nesentasta myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi