Asiakaspalvelu terveysalalla

Terveysalan ajanvaraus- ja asiakaspalvelu

Nesenta on erikoistunut ulkoistettuun asiakaspalveluun. Meillä on kolme yhteyskeskusta ja niissa toimii sekä toimiala- että yrityskohtaisesti erikoistuneita tiimejä.

Palvelujemme avulla on saavutettavissa parempaa asiakaspalvelua asiakkaillenne ja samalla kustannussäästöjä organisaatiollenne. Tämä siksi että pystymme rationalisoimaan työntekoa keskitetyssä asiakaspalveluorganisaatiossamme, jossa volyymit ovat riittävät. Asiakkaanne yhteydenotot voivat tulla puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta.

Nopea vastausaika kaikissa tilanteissa - myös ruuhkapiikkien aikana
Olemme kehittäneet erikoistoiminnon, joka hoitaa ajanvarauspalvelun 4-10 sekunnin vastausajalla ja läpinäkyvästi mitattavalla palvelulaadulla. Palvelu toimii kaikissa tilanteissa ruuhkahuipuista huolimatta ja palvelu voi myös olla rajattu ainoastaan kiiretilanteisiin/kauseihin. Palveluaika voi olla loppuiltaan saakka, viikonloppuisin, tai 24/7. Palvelukielinä suomi, ruotsi ja englanti. Palvelu tapahtuu tietysti teidän nimissänne. Rekisteröinnit tehdään joko suoraan omaan järjestelmäänne tai uuteen ajanvarausjärjestelmään. Meillä on ratkaisuja joissa puhelinvaiheen rekisteröinnit tehdään luomaamme järjestelmään, jossa huomioidaan kaikki tietoturvallisuusrajoitteet ja josta tieto vasta sen jälkeen siirtyy suljettuun omaan järjestelmäänne.

Asiakaslojaalisuus kasvaa
Terveysalan kilpailu on kovaa, eikä ole varaa heikentää imagoa epätasaisen asiakaspalvelun takia. Päinvastoin, moderni ja nopea palvelu parantaa kilpailukykyä ja voi luoda kilpailuedunkin. Koska veloitus on mitoitettu volyymin mukaan ja työtehokkuus on korkea, syntyy samalla kustannussäästöä. Palvelumme skaalautuu erikokoisille terveysalan yrityksille ja organisaatioille.

Nesentan palvelualueet kokonaisuudessaan
  • Vaihdepalvelu - nopeat vastausajat ja ystävällinen palvelu

  • Ajanvarauspalvelu - tehokkaasti vastaanotettu ja kirjattu

  • Asiakaspalvelu - kuten neuvonta, tilaukset, laskuongelmat, reklamaatiot

  • Help Desk - tekninen neuvonta ja ongelmanratkaisu

  • Myyntiprospektointi - ulossuunnattu myyntipalvelu

Saat ehdotuksen sopivasta palvelumitoituksesta lähettämällä lisätietopyynnön: www.nesenta.fi/ota_yhteytta

Tutustu palveluihimme myös nettisivuillamme www.nesenta.fi

Jätä yhteystietosi

Nimi *

Osoite *

Yritys

Titteli

Puhelin *

Sähköposti *

Lisätietoja

*-merkityt tiedot ovat pakollisia.