Ulkoista vaihde = tavoitettavuus 5 sekunnissa

Vaihde = tavoitettavuus 5 sekunnissa

Miksi tyytyä huonompaan? Hyvää asiakaspalvelua on tietysti, että aina vastataan asiakkaan soittoon nopeasti. Vaihde ei poistu vaikkakin uudet henkilökohtaiset välineet ja kanavat mahdollistavat suoran kommunikoinnin aikaisempaa paremmin. Vanha vaihde on muuttunut yrityksen front officeksi ja se tarkoittaa että siihen kohdistuvat odotukset myös ovat aikaisempaa korkeammalla. Siksi sen laatu ja nopeus on asiakaspalvelun perusasioita. Ja samalla menestyvän yrityksen ensimmäinen imagollinen portti markkinoilleen.

Nesenta toteuttaa asiakaspalvelu-ulkoistuksia. Vaihteen tai asiakaspalvelufunktion osittainen tai kokonainen ulkoistus kannattaa. Asiakastyytyväisyys kasvaa mutta kustannukset pienenevät ja joustavat. Meillä on vahva referenssikanta asiakaspalveluratkaisuissa.

Front office vaihdepalvelu on järjestelmäriippumaton, monikielinen ja läpinäyvästi raportoitu. Puhelut yhdistetään suoraan tavoitetulle henkilölle tai osastolle. Palvelu voi olla 24/7.

  • alhaisemmat kustannukset

  • hyvin nopeat vastausajat piikeistä ja kausivaihteluista riippumatta

  • jatkuva palvelutaso-mittaus (vastausaika, vastaustaso, kesto)

  • jatkuva palvelulaatu-mittaus (ratkaisuaste, pulssi, asiakastyytyväisyys)

  • kaikki palvelukanavat: puhelin, sähköposti, chat, video, kirje

  • yrityskohtaisen sisällön mukainen toteutus

  • asiakaspalvelu-alan best practice


Yrityskulttuurinne huomioidaan läpinäkyvästi ja arvomaailmaanne mukaan. Ohjaus, laatu, teho ja kehitys varmistetaan Nesentan toimintamallien mukaan. Nesentalla on kolme palvelukeskusta: Kirkkonummi (Jorvas Hightech Center), Kuhmo ja Lieksa. Lähtökohtaiset palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti, mutta on mahdollista sopia palvelusta myös saksan, ranskan, italian, portugalin ja hollannin kielillä.

Hinnoittelu on määräsidonnainen. Vaihdevolymi vaihtelee paljon riippuen yrityksen alasta ja puhelinpolitiikasta. Jos volyyminne on pieni, kokonaishinta on suoraan luokissa: 200 kpl = 290 e/kk, 400 kpl = 490 e/kk ja 600 kpl = 690 e/kk. Tämän yli menteässä hinta on kappalepohjainen ja suhteellisesti alhaisempi.

Vaihdepalvelun lisäksi Nesenta tarjoaa myös asiakaspalvelu-, ajanvaraus- ja help desk -palveluja.

Lisätietoa Nesentan palveluista myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi

Annamme mielellään lisätietoja ja mitoitusehduksia: www.nesenta.fi/ota_yhteytta

Jätä yhteystietosi

Nimi *

Osoite *

Yritys

Titteli

Puhelin *

Sähköposti *

Lisätietoja

*-merkityt tiedot ovat pakollisia.