Aspasta profit center ulkoistamalla


Nykyaikainen aspa-ulkoistus
Nesenta toteuttaa asiakaspalvelu-ulkoistuksia. Asiakaspalvelufunktion osittainen tai kokonainen ulkoistus kannattaa. Asiakastyytyväisyys kasvaa mutta kustannukset pienenevät ja joustavat. Meillä on vahva referenssikanta erikokoisista asiakaspalveluratkaisuista.

Palvelualueet:
  • Vaihdepalvelu - nopeat vastausajat ja ystävällinen palvelu

  • Ajanvarauspalvelu - tehokkaasti vastaanotettu ja kirjattu

  • Asiakaspalvelu - kuten neuvonta, tilaukset, laskuongelmat, reklamaatiot

  • Help Desk - tekninen neuvonta ja ongelmanratkaisu

  • Myyntiprospektointi - ulossuunnattu myyntipalvelu

Hyödyt:
  • alhaisemmat kustannukset

  • nopeat vastausajat piikeistä riippumatta

  • jatkuva palvelutaso-mittaus (vastausaika, vastaustaso, kesto)

  • jatkuva palvelulaatu-mittaus (ratkaisuaste, pulssi, asiakastyytyväisyys)

  • kaikki palvelukanavat: puhelin, sähköposti, chat, video, kirje

  • tuloksellinen lisämyynti ja ristiinmyynti

  • asiakaspalvelu-alan best practice

Laadukas toteutus ja tehokkaat prosessit
  • yrityskohtaisen sisällön mukainen toteutus

  • laadun varmistaminen ja mittaaminen

  • kokeneet asiakaspalveluammattilaiset

  • kokonaisvolyymiemme hyödyntäminen

  • markkinoiden kehittynein reaaliaikainen raportointi - NesQ

  • uuden tekniikan optimaalinen hyödyntäminen

Yrityskulttuurinne huomioidaan läpinäkyvästi ja arvomaailmaanne mukaan. Ohjaus, laatu, teho ja kehitys varmistetaan Nesentan toimintamallien mukaan. Nesentalla on kolme palvelukeskusta: Kirkkonummi (Jorvas Hightech Center), Kuhmo ja Lieksa. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti. Palvelemme kaikkia pohjoismaisia markkinoita ja laajennamme parasta aikaa muualle Eurooppaan. Palveluaika 24/7.

Lisätietoa Nesentan palveluista myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi

Annamme mielellään lisätietoja ja mitoitusehduksia: www.nesenta.fi/ota_yhteytta

Jätä yhteystietosi

Nimi *

Osoite *

Yritys

Titteli

Puhelin *

Sähköposti *

Lisätietoja

*-merkityt tiedot ovat pakollisia.