Aspasta profit center ulkoistamalla
Nykyaikainen aspa-ulkoistus
Nesenta toteuttaa asiakaspalvelu-ulkoistuksia. Asiakaspalvelufunktion osittainen tai kokonainen ulkoistus kannattaa. Asiakastyytyväisyys kasvaa mutta kustannukset pienenevät ja joustavat. Meillä on vahva referenssikanta erikokoisista asiakaspalveluratkaisuista.
Palvelualueet:
- Vaihdepalvelu - nopeat vastausajat ja ystävällinen palvelu
- Ajanvarauspalvelu - tehokkaasti vastaanotettu ja kirjattu
- Asiakaspalvelu - kuten neuvonta, tilaukset, laskuongelmat, reklamaatiot
- Help Desk - tekninen neuvonta ja ongelmanratkaisu
- Myyntiprospektointi - ulossuunnattu myyntipalvelu
Hyödyt:
- alhaisemmat kustannukset
- nopeat vastausajat piikeistä riippumatta
- jatkuva palvelutaso-mittaus (vastausaika, vastaustaso, kesto)
- jatkuva palvelulaatu-mittaus (ratkaisuaste, pulssi, asiakastyytyväisyys)
- kaikki palvelukanavat: puhelin, sähköposti, chat, video, kirje
- tuloksellinen lisämyynti ja ristiinmyynti
- asiakaspalvelu-alan best practice
Laadukas toteutus ja tehokkaat prosessit
- yrityskohtaisen sisällön mukainen toteutus
- laadun varmistaminen ja mittaaminen
- kokeneet asiakaspalveluammattilaiset
- kokonaisvolyymiemme hyödyntäminen
- markkinoiden kehittynein reaaliaikainen raportointi - NesQ
- uuden tekniikan optimaalinen hyödyntäminen
Yrityskulttuurinne huomioidaan läpinäkyvästi ja arvomaailmaanne mukaan. Ohjaus, laatu, teho ja kehitys varmistetaan Nesentan toimintamallien mukaan. Nesentalla on kolme palvelukeskusta: Kirkkonummi (Jorvas Hightech Center), Kuhmo ja Lieksa. Palvelukielet ovat suomi, ruotsi ja englanti. Palvelemme kaikkia pohjoismaisia markkinoita ja laajennamme parasta aikaa muualle Eurooppaan. Palveluaika 24/7.
Lisätietoa Nesentan palveluista myös nettisivuillamme: www.nesenta.fi
Annamme mielellään lisätietoja ja mitoitusehduksia: www.nesenta.fi/ota_yhteytta